16Oct

Edge se stává Edgy, zde je rychlá recenze

Před několika týdny jsem napsal níže uvedenou recenzi, ale když jsem šel psát, aplikace se nezobrazila. Zeptal jsem se a vývojáři vysvětlili název kerfuffle, který aplikaci přistál v limbu až do dnešního dne Informoval o tom server BetaNews. Zdá se, že „Edge Games“ se nelíbilo, že se hra jmenuje „Edge“, a abych to zkrátil, stejná hra se nyní jmenuje Podrážděný. Huzzah!

Edgy je akční hlavolam. Zahrnuje určitou obratnost a budete se drbat na hlavě, když budete procházet izometrickou krajinou nebezpečí a překážek. Hrajete za kostku, zjevně žijící život na hraně, neustále v nebezpečí, že spadne. Edgy je retro plošinovka, opravdu, ale krásně vykreslená na iPhone s nějakým zábavným, 8bitovým retro zvukem.

Trvalo pár měsíců a asi osm pokusů, než si Edgy začal užívat. Není to špatná hra, ale ovládání může být složité. Jsem si jistý, že to někoho láká, ale pro mě to byla odbočka k tomu, co jsem považoval za velmi neformální hru. Existují tři způsoby, jak ovládat svou kostku hrdiny v geometrickém světě plných pravých úhlů a pohyblivých nebezpečí. Tyto tři ovládací mechanismy jsou: dotyk/přejetí pro pohyb, naklonění pro pohyb a použití virtuálního d-padu. Dávám přednost d-padu, upřímně. Snaha přejet kostkou, aby se pohnula, byl nekonečně frustrující zážitek a ani si nejsem jistý, proč je to volba, protože sotva funguje. Možná je na to nějaký trik, ale nebyly tam žádné skutečné pokyny, takže nemám ponětí. Pohyb nakloněním je zábava, dokud vás pár tucetkrát nevyhodí ze strany bludiště, protože akcelerometr může občas cukat. To ponechává staromódní mechanismus „pohybu tlačítkem“, který tak dobře známe, ale nepovyšuje hru na nic zvláštního.

To znamená, že Edgy je dobře udělaný a jakmile pochopíte, co se děje, je to zábava. Připomíná mi to Marble Madness, další geometrickou krajinu s koulí místo krychle. Chvíli trvalo, než jste si na tuto hru zvykli, ale jakmile jste to udělali, byla to fascinující. Pokud máte rádi hádanky a retro hry, Edgy si užijete. A i když bych vám rád dal adresu URL iTunes, zdá se, že se aplikace stále nezobrazuje v obchodě v USA. Zkontrolovat oficiální stránky pro informace.

%Galerie-79918%